دستاورد|ارتقای ایمنی با سامانه‌های هوشمند اعلام حریق ساخت داخل

دستاورد|ارتقای ایمنی با سامانه‌های هوشمند اعلام حریق ساخت داخل


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91883
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های هوشمند اعلام حریق، توانستند نقشی اثرگذار در ارتقای ایمنی و کاهش اثرات حوادث ایفا کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و  اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مقدس یعقوبی مدیر مجموعه آزمایشگاه‌های شرکت مشاوران ایمنی پنج او هفت با اشاره به فعالیت این مجموعه در زمینه ساخت و تحقیقات بر روی سامانه های هوشمند ایمنی و اعلام حریق، عنوان کرد: شرکت دانش‌بنیان مشاوران ایمنی پنج اوهفت، با انجام تحقیق و پژوهش پیرامون طراحی و تولید نخستین سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر در کشور فعالیت دارد.

این فعال حوزه فناوری ادامه داد": متخصصان و محققان این شرکت به صورت موازی بر روی ساخت تجهیزات بر پایه مکاترونیک و همچنین تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی فعالیت دارند.

یعقوبی با اشاره به ساخت و عرضه سامانه اعلام حریق هوشمند، عنوان کرد: در حال حاضر روند تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر، با کیفیتی بسیار متمایز و بدون نیاز و وابستگی خارجی، آغاز شده است و این محصول دانش‌بنیان، ضمن اخذ تمامی استانداردهای ملی و مرتبط کشور، در زمینه ساخت تمامی تجهیزات کالیبره شده آزمایشگاهی سیستم اعلام حریق، فعالیت دارد.

وی افزود: اخذ گواهی تایید از مرکز تایید صلاحیت ملی کشور و جای گرفتن این مجموعه به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد کشور و 14 نمونه اختراع ثبت شده، بخشی از فعالیت‌های این مجموعه دانش‌بنیان به شمار می‌رود.

مدیر مجموعه آزمایشگاهی شرکت مشاوران ایمنی پنج اوهفت، درباره محصول دانش‌بنیان و پروژه‌های پژوهشی و فناورانه این شرکت توضیح داد: طراحی، برنامه نویسی، ساخت و تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر به زبان فارسی با قابلیت افزودن تمامی زبان‌های دنیا، با کیفیتی متمایز و عملکردی قابل اطمینان از پروژه های خاص مجموعه ی مشاوران ایمنی پنج اوهفت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به این محصول دانش‌بنیان با تکیه به فناوری بومی، عنوان کرد: تولید این محصول ضمن اثبات توان مهندسین ایرانی، شرایط مقایسه محصولات خارجی مشابه را با محصول تولیدی سلب کرده است.

این فعال حوزه فناوری در پایان بیان کرد: تلاش کردیم به عنوان شرکتی دانش بنیان بستر حذف هر گونه وابستگی خارجی را با تکیه به توان جوانان کشور محقق کنیم و این روال کماکان ادامه دارد.

 

پایان پیام/

#11

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
سیستم‌های اعلام حریق آدرس‌‌پذیر در ایران ساخته شد
سیستم‌های اعلام حریق آدرس‌‌پذیر در ایران ساخته شد
98/08/28 - 13:44
حسگرهای آدرس‌پذیر ایران‌ساخت  گاز و دود را نشت‌یابی می‌کنند
حسگرهای آدرس‌پذیر ایران‌ساخت گاز و دود را نشت‌یابی می‌کنند
98/06/03 - 14:23
ساخت جت اسکي آتش نشان کنترل از راه دور با موتور خودرويي طراحی داخلی آغاز شد
ساخت جت اسکي آتش نشان کنترل از راه دور با موتور خودرويي طراحی داخلی آغاز شد
95/09/20 - 11:26
بیشتر بخوانیم